بیوگرافی پرهام راسخ ؛ نفر دوم کنکور تجربی 1403

پرهام راسخ رتبه دوم کنکور تجربی 1403 کیست ؟ پرهام راسخ یکی از دانش‌آموزان موفق و پرتلاش مدرسه علامه حلی 1 در تهران است که با برنامه‌ریزی دقیق و پشتکار فراوان توانسته است به نتایج درخشانی در تحصیل دست یابد.

بیوگرافی پرهام راسخ نفر دوم کنکور تجربی 1403

او با تمرکز بر مطالعه منظم و انجام تعداد زیادی تست در هفته، به همراه مطالعه دقیق متن کتاب‌های درسی، توانسته است سطح علمی خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

راهکارهای موفقیت پرهام راسخ

پرهام دو راهکار مهم برای افزایش ساعت مطالعه و بهره‌وری بالا در درس‌هایش به کار برده است:

ایجاد عادت منظم روزانه: پرهام با بازه‌بندی دقیق برنامه‌های خود و ایجاد عادت‌های مطالعاتی روزانه، توانسته است به شکلی پایدار و موثر برنامه‌های درسی خود را اجرا کند.

تقسیم درس‌ها به بازه‌های کوچک‌تر: او با تقسیم درس‌ها و مباحث به بازه‌های کوچک‌تر و مدیریت زمان برای هر بخش، توانسته است به شکلی بهتر و با تمرکز بیشتر به مطالعه بپردازد.

روش‌های مطالعه در دروس مختلف

زیست‌شناسی: پرهام برای مطالعه زیست‌شناسی، به مطالعه دقیق کتاب درسی و بررسی شکل‌ها می‌پردازد. او از یک یا دو منبع کتاب تست استفاده می‌کند و تست‌های متنوعی از منابع مختلف، از جمله آزمون‌های مختلف، بررسی می‌کند.

شیمی: در شیمی، پرهام ابتدا به مطالعه کتاب درسی برای درک مفاهیم می‌پردازد. سپس تست‌های محاسباتی و مفهومی مربوط به مباحث مطالعه‌شده را حل می‌کند و در نهایت با مرور مجدد کتاب درسی، حفظیات خود را تقویت می‌کند.

ریاضی و فیزیک: در این دو درس، پرهام از روش‌های ساده و ثابت استفاده می‌کند. او با مرور مکرر فرمول‌ها و انجام تست‌های فراوان از منابع مختلف، تسلط خود را بر مباحث افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های شخصیتی موثر در موفقیت

پرهام راسخ از ویژگی‌های مثبتی همچون تمرکز بالا، اراده قوی و پشتکار برخوردار است که به او کمک کرده تا به نتایج چشمگیری در تحصیل دست یابد.

این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که او بتواند با برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز بر اهداف خود، به موفقیت‌های بزرگی برسد.

نظر پرهام درباره تأثیر سوابق تحصیلی و امتحانات تشریحی

پرهام معتقد است که با حذف دروس عمومی از کنکور، اهمیت و دشواری دروس اختصاصی در کنکور افزایش یافته است. با این حال، دروس عمومی همچنان از طریق امتحانات تشریحی تأثیرگذار خواهند بود.

او بر این باور است که داشتن یک برنامه‌ریزی استاندارد برای مطالعه هر دو دسته‌ی دروس، یعنی دروس عمومی

و اختصاصی، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا در کنکور نتایج بهتری کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *